Retailerul ceh Bonami, prezent în România de 4 ani, anticipează o creștere de 35% a vânzărilor în 2021, până la 100 de milioane de euro. În România, afacerile ar urma să ajungă, anul viitor, la 13 milioane de euro, un avans de aproximativ 30%.
CITEȘTE ȘI Rata șomajului a crescut în România la 3,3% în august
În 2019, cifra de afaceri a grupului a fost de peste 50 milioane de euro, iar pentru anul în curs este estimată o creștere cu 30% față de anul anterior.
„În 2021, ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România’’, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Axată inițial exclusiv pe online, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă rapid anul acesta și în afara granițelor Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent, inclusiv București.
„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite
colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție’’, a mai afirmat Pavel Vopařil.
Bonami dorește să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, și 20 anul următor.
Magazinelor offline se adaugă și inaugurarea propriei rețele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.
Magazinelor offline se adaugă și inaugurarea propriei rețele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.
Urmărește-ne și pe Google News
Bonaki a intrat pe piața locală în octombrie 2016. România a fost a treia piață străină pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia. Ulterior, compania a intrat și pe piața din Ungaria.
Evenimente
28 noiembrie - Profit Financial.forum