Magazinele online găzduite de platforma ContentSpeed, printre care se numără DRESSBOX, Diverta, IL PASSO, QuickMobile, SOLE, ZorileStore sau Chicco, au înregistrat vânzări de 4,5 milioane euro în campania de Black Friday, derulată între 20-22 noiembrie, în creștere cu 46% față de anul trecut. Numărul produselor vândute s-a apropiat de 70.000.
Cea mai mare comandă medie a vizat categoria de bijuterii și ceasuri, unde suma a depășit 250 de euro, iar la polul opus s-au regăsit produsele pentru copii, cu o medie de 57 de euro, a anunțat ContentSpeed. Per total comanda medie de Black Friday a fost de 110 euro, în creștere cu 40% față de restul anului.
Pe segmentul bijuterii și ceasuri, unele magazine online au întregistrat creșteri și de 2000%.
Sectorul IT&C rămâne cel care generează cele mai multe vânzări, peste 70% din cele înregistrate cu ocazia Black Friday. Totuși, nișa de fashion and beauty are o creștere spectaculoasă față de 2014, cu 360%. Acest fapt se datorează în primul rând creșterii prezenței în online a tot mai multor branduri din retailul tradițional, acestea venind cu un nivel mult mai mare de încredere din partea consumatorilor, potrivit ContentSpeed. Peste 50% din noile magazine online din portofoliul ContentSpeed sunt din această nișă.
Coșurile cu cele mai multe produse au fost în categoria hobby & DIY.
Printre alți retaleri prezenți pe platforma ContentSpeed se regăsesc Flormar Cosmetics, Fleximo, Austral, Radox, Indesit, Ariston, Hotpoint, OptiBlu, Noumax,Vitacom Electronics, Ribox, Omfal, Badabum, Producton, FotoHobby sau Betarom.