Reprezentanții parcului comercial Doraly, centru specializat în articole pentru casă și produse alimentare, anunță achiziția unui teren de 15.000 metri pătrați situat lângă actualul centru comercial pentru suma de 1,5 milioane euro.
Achiziția face parte dintr-un plan de investiții care vizează extinderea parcului prin construcția de noi pavilioane și modernizarea celor existente.
Investițiile în extindere sunt estimate la aproximatic 8 milioane de euro doar în 2018, la finanțarea cărora participă Alpha Bank și Piraeus Bank, prin suplimentarea cu 5 milioane de euro a liniei de credit existente.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Totodată, reprezentanții Doraly au anunțat intrarea în mediul online în acest an.
„Strategia Doraly în 2018 include atât extinderea suprafeței parcului comercial, prin achiziții de terenuri pentru construcții noi, cât și diversificarea canalelor de vânzare, prin dezvoltarea retailului de tip Cash&Carry și intrarea Doraly în mediul online. Pentru terenul nou achiziționat avem în plan atât dezvoltarea a două noi pavilioane, P9 și P10, cu acces direct din DN2, cât și modernizarea unui pavilion existent, de asemenea cu acces direct din DN2” a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Situat în Afumați, pe DN2, Doraly a început în 2016 un amplu proces de extindere, concretizat până în prezent prin deschiderea a trei pavilioane comerciale, cu o suprafață totală de 13.400 metri pătrați și crearea a 200 de locuri de parcare. În cadrul spațiilor noi, se află și două magazine cash&carry, construite pe o suprafață totală de aproape 10.000 metri pătrați.
Dezvoltat pe 260.000 metri pătrați, parcul comercial Doraly cuprinde 31 de pavilioane moderne, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 84.000 metri pătrați, având peste 850 de spații comerciale și aproximativ 5.000 de locuri de parcare, inclusiv subterane. Acesta găzduiește 550 de producători, importatori și distribuitori, care comercializează într-o gamă variată produse alimentare și non-alimentare (instalații electrice, instalații și obiecte sanitare, electronice și electrocasnice, detergenți și cosmetice, articole de menaj, articole pentru casă, îngrijire personală, jucării, birotică și papetărie), oferind în total peste 550.000 de articole.
Cifra de afaceri a firmelor care își desfășoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016.