Brandurile Koton, TinaR, Exclusive VN și English Home au decis să își deschidă magazine tip outlet în Fashion House Outlet Center București, noile contracte de închiriere vizând o suprafață totală de circa o 1.300 de metri pătrați.
Retailerul turc de fashion Koton a închiriat o suprafață comercială de 833 de metri pătrați în Fashion House, TinaR și Exclusive VN au preluat 173, respectiv 148 de metri pătrați, iar Enghlish Home a închiriat 131 de metri pătrați.
Fashion House Outlet Centre București s-a deschis în 2008 în cadrul parcului comercial West Park Retail și reprezintă primul centru comercial de tip outlet din România, fiind dezvoltat de către Fashione House Group, parte a dezvoltatorului imobiliar Liebrecht & wooD Group. Amplasat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1, centrul comercial se află la o distanță de doar 30 de minute de mers cu mașina din centrul orașului. Fashion House Outlet Centre București are o suprafață închiriabilă de peste 15.500 de metri pătrați și o parcare amplă, cu 2.150 de locuri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mixul de chiriași ai proiectul include brand-uri precum: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Camel Active, Diesel, Lee Cooper, Guess, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant sau Desigual.
Fashion House este cel mai mare dezvoltator și operator de outlet-uri din Europa Centrală și de Est și Rusia. Grupul a dezvoltat și gestionează 5 outlet-uri sub brand-ul Fashion House Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 m.p. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.