Platforma cehă de fashion online Glami, intrată în iunie 2017 în România, anunță că în luna ianuarie a avut cu 60% mai mulți vizitatori decât într-o lună obișnuită, ceea ce a dus la vânzări de peste 500.000 euro pentru parteneri, respectiv peste 8.000 de comenzi noi.
Aceste cifre sunt rezultatul reducerilor aplicate de catalogul online în prima lună din an, spun reprezentanții companiei, 50% dintre comenzile înregistrate de partenerii Glami fiind primite de pe platforme mobile.
Conform reprezentanților companiei, românii care au vizitat Glami în ianuarie 2018 au căutat piese basic, ca pantofi și jachete, dar piesele de rezistență, căutate de majoritatea cumpărătorilor, au fost rochiile și gențile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La sfârșitul anului trecut, Glami.ro avea 60 de magazine înregistrate și mai mult de 400.000 de produse de fashion listate.
Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat. InspiGroup, compania mamă, a crescut în 4 ani de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări.