Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții Enterprise Investors, a deschis joi șase magazine noi și a ajuns la o rețea de 436 unități la nivel național, targetul companiei fiind de 500 de magazine pănă la sfârșitul anului.
Numai în august, rețeaua Profi s-a extins cu 15 magazine.
“Toamna aduce un nou nivel al dinamismului privind expansiunea rețelei. Urmărim să fim prezenți în noi zone rurale, fără a neglija însă mediul urban. Echipele de dezvoltare a rețelei lucrează la aproape întreaga capacitate. În următoarea perioadă, vom întări acest segment astfel încât să ne atingem obiectivul de a depăși 100 de magazine pe an, pentru a acoperi cât mai multe zone din mediul rural și a ne întări poziția în anumite centre urbane. Planul nostru pentru acest an este să ajungem la 500 de unități operaționale și chiar să depăsim acest număr”, a declarat Daniel Cîrstea, director general PROFI Rom Food.
CITEȘTE ȘI Brandul de haine preferat al lui Băsescu, Paul & Shark, a tras obloanele magazinului de pe Calea VictorieiCele șase magazine au fost deschise la Nușfalău (jud. Sălaj), Sebeș (jud. Alba), Tălmaciu (jud. Sibiu), Teiuș (jud. Alba), Timișoara și Suceava.
În prezent, PROFI are peste 10.000 de angajați și numără 439 de unități în 212 localități, fiind rețeua de retail cu cea mai mare extindere geografică.
Pentru Profi, 2015 a fost cel mai bun an din istoria companiei, cu un profit net de 52,5 milioane lei (11,6 milioane euro), aproape dublu comparativ cu valoarea din 2014, la o cifră de afaceri cu 40% mai mare, de 2,54 miliarde lei (565 milioane euro).