Producătorul cafelelor Doncafé și Amigo, Strauss România, care activează de peste 20 de ani pe piața locală, a încheiat anul trecut cu afaceri cu 2% mai mici, dar cu un câștig net de peste 18 milioane de lei, aproape dublu față de anul precedent.
Afacerile companiei au totalizat anul trecut aproximativ 274 milioane de lei, cu o scădere de 2% față de 2015, când au fost de aproximativ 280 de milioane de lei.
Strauss România a înregistrat însă un profit net dublu față de anul precedent, când a avut un câștig peste 9 milioane de lei. În 2014, compania a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 240 de milioane de lei și un profit net de peste 5 milioane de lei.
CITEȘTE ȘI Grupul israelian Strauss devine unicul acționar al producătorul cafelei Doncafe și Amigo, TPG iese din acționariat pentru 279 milioane dolariAnul trecut, compania avea 243 de angajați.
Grupul israelian Strauss, care controlează Straus Coffee, activează pe piața locală de peste 20 de ani și deține o unitate de producție în București. În septembrie 2014, Strauss Coffee a finalizat tranzacția prin care a preluat brandul de cafea solubilă Amigo, comercializat în principal în România, de la Cia Iguacu De Café Soluvel, pentru 20 milioane dolari.
Prezentă în 20 de țări, Strauss Coffee are 14 fabrici și vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari și produce și vinde cafea prajită și măcinată, boabe și cafea instant, dar și cappuccino, espresso, ceaiuri și ciocolata caldă.
În prezent, Strauss Coffee este cea de-a cincea companie din lume privind prelucrarea cafelei verzi.