Producătorul prahovean de mobilă Lemet va ajunge la o rețea de 77 de magazine în România, sub denumirea Lem’s, după ce va inaugura vineri un nou showroom în Târgoviște, cu o suprafață de 1.300 de metri pătrați (mp), după o investiție de 1,2 milioane de lei, a anunțat miercuri compania.
“Rețeaua de magazine Lem’s a fost întotdeauna unul dintre cele mai importante obiective de dezvoltare pentru noi. (…) Planurile noastre de extindere continuă, cu atingerea celor mai importante orașe din România unde nu suntem încă prezenți”, a declarat director general al Lemet, Alexandru Rizea.
Magazinul Lem’s Târgoviște este cel de-al doilea magazin deschis de producătorul de mobilă în acest an, după cel din Satu Mare. Magazinul din Satu Mare are o suprafață de 600 de mp, iar pentru amenajarea acestuia a fost investită suma de 700.000 de lei.
CITEȘTE ȘI Cristian Nacu, unul dintre cei mai importanți Senior Advisor, pleacă de la Enterprise Investors, fostul proprietar al rețelei de magazine ProfiProducătorul prahovean de mobilă a înregistrat, în primele trei luni din acest an, o cifră de afaceri de 76 de milioane de lei din rețeaua sa de magazine Lem’s de la nivel național, în creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Rețeaua de magazine de mobilă Lem’s are o suprafață totală de retail, la nivelul întregii țări, de aproximativ 70.000 de mp.
Lemet se numără printre jucătorii importanți din industria mobilei, fiind și unul dintre angajatorii importanți, cu peste 1.350 de angajați.
Fabrica Lemet din Brebu a fost inființată în 1991 și se întinde acum pe o suprafață de peste 40.000 metri pătrați. Capacitatea anuală de prelucrare este de circa 3,5 milioane de panouri tip PAL.
Pe piața de mobilă, estimată la 700 de milioane de euro în 2015, Lemet concurează cu IKEA, Casa Rusu, Mobexpert, kika, Elvila și alți jucători mai mici.