Producătorul belgian de dulciuri Godiva, renumit pentru cutiile sale aurii de bomboane de ciocolată, vrea să deschidă 2.000 de cafenele în următorii șase ani care vor oferi un meniu complet, transmite AP.
Prima cafenea de acest fel a fost inaugurată miercuri în Manhattan și face parte dintr-un ambițios plan de creștere demarat de directorul general Annie Young-Scrivner, care a trecut la conducerea Godiva în 2017 după ce a fost director de top la Starbucks. Obiectivul lui Annie Young-Scrivner este să crească veniturile Godiva de cinci ori până în 2025, scrie Agerpres.
Compania Godiva, deținută de grupul turc Turkish Yildiz Holding AS, nu dă publicității cifrele privind profitul și vânzările sale dar, potrivit informațiilor apărute în presă, în 2017 Godiva a avut o cifră de afaceri de aproximativ un miliard de dolari. În următorii cinci ani compania se așteaptă ca 40% din vânzările totale să fie asigurate de cafenele iar o treime din cafenelele Godiva vor fi amplasate în SUA.
În prezent, Godiva are aproximativ 800 de magazine în 105 țări însă vânzările sunt limitate la produse precum cutii de ciocolată și înghețată.