Brandul românesc de cămăși Pineberry deschide primul magazin offline

Brandul românesc de cămăși Pineberry deschide primul magazin offline
scris 17 apr 2019
Brandul românesc de cămăși Pineberry, până acum cu vânzări exclusiv online, a deschis primul magazin fizic, în București Mall din Vitan.
 
Urmărește-ne și pe Google News
Pineberry este un brand de cămăși creat în 2010 de Alina Rachieru-Ilie, care, după 10 ani de activitate la Citibank, s-a reorientat către producția de cămăși la B&D International, firmă deținută de soțul și socrul său, Vlad și Vladimir Rachieru. Cămășile Pinebbery sunt realizate în fabrica B&D din Oltenița, care, pe lângă acest brand, produce cămăși în semi-lohn pentru clienți internaționali, inclusiv Lacoste sau Hugo Boss.
 
Magazinul de brand Pineberry din București Mall are 22 metri pătrați și a presupus o investiție de 30.000 de euro.
ULTIMA ORĂ Decizie a instanței - RADET intră în faliment CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Decizie a instanței - RADET intră în faliment „Colaborarea pe care am avut-o în 2018 cu București Mall-Vitan, prin proiectul Designers Boutique, a presupus un magazin pentru 3 săptămâni, timp în care ne-am prezentat și vândut colecțiile clienților din mall. Rezultatele ne-au depășit așteptările și ne-au dat curaj să sperăm în a avea un magazin propriu, pe o perioadă nedeterminată“, a spus Alina Rachieru-Ilie, proriatar al Pineberry.
 
În magazinul din București Mall, vor fi puse la vânzare, în fiecare saptămână, colectii mici, la prețuri începând de la 140 lei.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
pineberry
magazin camasi
brand romanesc
alina rachieru-ilie