Pe lângă România, compania intenționează să se extindă, tot de anul viitor, pe piețele din Italia, Spania și Germania, ajungând astfel să fie prezentă în 24 de țări,
Fondată în 1992, USANA este un producător de suplimente alimentare, listat pe bursa de la New York, având o capitalizare de piață de 1,4 miliarde de dolari.
CITEȘTE ȘI GfK: Piața românească a bunurilor de folosință îndelungată a crescut în primul semestru cu 10,5%, la 1,18 miliarde euroÎn 2016, compania a avut venituri de peste 1 miliard de dolari, în creștere față de anul anterior. De altfel, veniturile companiei se află de mai mulți ani pe un trend ascendent. Profitul net raportat de companie în 2016 a însumat puțin peste 100 de milioane de dolari.
USANA se aseamănă în multe privințe cu Herbalife, intrată pe piața din România în 2008, ambele companii promovându-și produsele prin intermediul Multi Level Marketing.
Vara trecută, Herbalife, specializată în comercializarea de produse cosmetice și suplimente nutritive, a ajuns la un acord cu Comisia Federală pentru Comerț (FTC) a Statelor Unite, covenind să plătească 200 de milioane de dolari pentru a evita acuzația că ar fi o schemă piramidală.