Cel mai mare lanț de cafenele din România se extinde în Timișoara. Fondatorii 5 to go au semnat săptămâna trecută contractele de francizare pentru trei locații în Timișoara, prima urmând a fi deschisă în luna septembrie a anului curent, în Piața Victoriei din oraș.
Celelalte două cafenele urmează a fi lansate în decurs de un an, toate sub același management.
Cafenelele 5 to go au fost create de Radu Savopol și Lucian Bădilă în urma unui studiu de fezabilitate ce a indicat o lipsă de coffee shops "to go" în România și apetitul în creștere al românilor pentru consumul de cafea, corect preparată, la la preț accesibil.
CITEȘTE ȘI Pe Profit Insider: Radu Savopol și complicata strategie a simplității 5ToGoConceptul presupune ca toate produsele, atât băuturile pe bază de cafea cât și produsele de patiserie sau răcoritoarele, să aibă preț unic, de 5 lei.
Prin lansarea brandului 5 to go și acestui tip de business, cei doi antreprenori au dorit să dezvolte și să atragă atenția asupra comerțului stradal, slab dezvoltat în țara noastră, însă o ramură a zonei de HoReCa sau Retail foarte importantă în dezvoltarea turismului.
“Prima oara am vizitat Timișoara în epoca comunistă, unde în comparație cu capitala, acest oraș oferea mai multă caldură, amabilitate și deschidere la nou. De asemenea, curațenia era de remarcat și atunci dar și acum în anii de după acea perioadă. Azi, după mulți ani, m-am plimbat puțin pe malurile râului Bega admirând frumoasele clădiri bine păstrate, zona pietonală și pot afirma că orașul are un farmec aparte, o frumusețe care te atrage și plimbându-te pe străzile ei în orice perioadă a zilei e o plăcere. Pentru că "Banatu-i fruncea" nu puteam să lipsim din Timișoara, nu-i așa? ;) Cu mândrie vă anunț că aducem 5 to go la Timișoara! Curând.”, spune Radu Savopol.
5 to go a devenit în numai doi ani de zile, cea mai accesată franciză HoReCa românească de pe teritoriul țării, și a contribuit activ la înființarea a peste 38 de noi societăți comerciale și implicit noi locuri de muncă în întreaga țară.