Poșta a încheiat un parteneriat cu Fashion Days

Poșta a încheiat un parteneriat cu Fashion Days
scris 22 ian 2018

Poșta Română a încheiat un parteneriat cu Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, prin care oferă clienților posibilitatea de a-și ridica produsele comandate din unitatea poștală preferată, prin seviciul PostCollect.

Astfel, clienții Fashion Days pot opta pentru ridicarea coletelor dintr-unul din cele peste 500 de oficii poștale din întreaga țară, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei, pragul fiind mai mic decât în cazul livrării prin curierat rapid.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

„Creșterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect a dus la atragerea de noi parteneri importanți din segmentul comerțului online. Ne dorim să ne îndreptăm către zona de clienți netradițională a Poștei Române, iar parteneriatul cu FashionDays ne confirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piața serviciilor poștale și de a ne extinde cota de piață pe sectorul de e-commerce”, a spus Elena Petrașcu, directorul general al Poștei Române.

Google ar putea începe să vândă cărți audio CITEȘTE ȘI Google ar putea începe să vândă cărți audio

Serviciul PostCollect oferă flexibilitate clienților Fashion Days, care au opțiunea, print-un singur click, de a-și alege oficiul poștal unde doresc să le fie livrat coletul. Poșta Română preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clienților, iar ulterior sunt informați asupra sosirii acestuia prin intermediul unui SMS de confirmare. Acesta va conține: numărul AWB al trimiterii, numărul și programul oficiului poștal, precum și suma de plată ramburs, dacă nu a fost achitată, online, cu cardul bancar.

Poșta Română este deținută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informațională, în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%. Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poștei Române și peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de rețeaua poștală proprie.

Fashion Days are peste 700.000 de clienți și vinde o gamă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Compania comercializează produse ale unor branduri importante precum United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co și Ted Baker.

viewscnt
Afla mai multe despre
posta romana
fashion days