Pentru a economisi timp și costuri cu livrarea, locuitorii marilor orașe preferă din ce în ce mai mult ca, atunci când efectuează comenzi cu livrare la domiciliu, să comande împreună cu mai multe persoane. La Cluj-Napoca, unde platforma online de food delivery EuCeMananc pune la dispoziția utilizatorilor această funcționalitate, 60% dintre comenzile de mâncare online sunt efectuate în grup.
Totodată, 70% dintre cei care aleg comanda de grup preferă să achite online, cu cardul. Cea mai mare comandă de grup din Cluj-Napoca a însumat peste 10.000 lei și a inclus preparate precum noodles, pui, paste, supe și desert.
“Această funcționalitate ajută utilizatorii să economisească timp și bani printr-o comandă comună, iar clujenii, care sunt deschiși să îmbrățișeze noile tehnologii, au adoptat rapid această modalitate de comandă, lansata de curand de EuCeMananc. Este foarte important pentru noi să oferim utilizatorilor cea mai bună experientă de food ordering, de aceea ascultăm sugestiile lor, ținem cont de ele și încercăm să dezvoltăm functionalitățile care le sunt utile. Planul nostru pentru 2020 este să ne concentrăm eforturile pe optimizarea calității serviciilor, a timpului de livrare și a diversității ofertei”, spune Mihai Brenda, COO EuCeMananc.
La numai o lună de la intrarea pe piața clujeană, în luna decembrie a anului trecut, platforma a ajuns la 85 de restaurante. În total, EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare 7 zile pe săptămână de la peste 700 de restaurante disponibile în aplicație.
În topul preferințelor clujenilor se află preparate ca burger, paste, shaorma, lasagna, supe, falafel, chicken wrap, paste cu pui și pizza, un loc foarte important ocupându-l ofertele restaurantelor de la Meniul Zilei, unde utilizatorii au la dispoziție zeci de opțiuni din această categorie.
EuCeMananc își propune să vină constant cu oferte noi pentru clienții săi din Cluj-Napoca și să ofere o diversitate cât mai mare, inclusiv preparate de la singurul restaurant vietnamez existent, disponibil exclusiv pe platformă.
Pe tot parcusul lunii ianuarie, utilizatorii EuCeMananc beneficiază de livrare gratuită în Cluj-Napoca.
Companie românească lansată în 2014 în Timișoara, EuCeMananc a cooptat în 2019 în acționariatul companiei eMAG, care este pionier în ecommerce pe piața românească. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi. În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu cinci ani și este, în prezent, lider pe piața de food ordering din vestul țării. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe www.EuCeMananc.ro.
Platforma reunește în prezent ofertele a peste 700 de restaurante din 19 orașe, precum București, Timișoara, Oradea, Arad, Brașov și Iași. Pentru că tehnologia schimbă lumea și felul în care trăim și mâncăm, serviciul EuCeMananc a fost gândit pentru cei care vor mai mult timp pentru ei, pentru seri cu prietenii și weekend-uri cu familia, pentru prânzuri delicioase cu colegii de birou și deserturi savurate împreună cu cei dragi.