Piața de bere artizanală din România este în plină expansiune, cu peste 30 de producători de bere și cidru, iar prețul unei sticle poate depăși 20 de lei, a anunțat marți magazinul de specialitate The Beer Institute din București.
Pe o piață în expansiune, pentru consumator este important să aibă acces, în același loc, la cât mai multe tipuri de bere, consideră reprezentanții magazinului. În plus, fiind vorba de bere artizanală, prețul joacă un rol important, iar un magazin de specialitate este un loc potrivit pentru cumpărarea sticlelor de bere la un preț de raft corect, scrie News.ro.
Magazinul, care va avea deschiderea oficială miercuri, va avea beri artizanale produse în Bucuresti și împrejurimi, dar și în Sibiu, Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara, a subliniat Andreea Săraru, co-fondator al The Beer Institute.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Toți cei care vor avea berea expusă în shop-ul nostru au fost foarte deschiși și ne-au încurajat în demersul nostru. În total sunt aproximativ 123 se sortimente de bere și cidru, de la cele cu un gust pronunțat de hamei, pana la cele fresh și fructate. Pretul unei sticle porneste de la 7-8 lei și poate atinge sau chiar depăși 20 de lei, pentru cele speciale, cu alcoolemie ridicată (peste 9%)”, a declarat Andreea Săraru, în cadrul comunicatului.
The Beer Institute este un concept de magazin de specialitate, care adună în același loc peste 100 de varietăți de bere artizanală românească. Ideea deschiderii unui astfel de magazin îi aparține profesoarei Adina Mugescu, care crede în potențialul berii artizanale românești și în educarea consumatorilor.
”Am decis să transformăm noua pasiune într-un business, din dorința de a sprijini comunitate de bere artizanală și de a oferi consumatorului o alternativă la ceea ce există și este promovat în piață în acest moment”, a declarat Adina Mugescu, director general și co-fondator al companiei VP Craft Industries, care deține The Beer Institute.
The Beer Institute, situat în Calea Dorobanților din București, își propune să organizeze evenimente precum lansări de beri noi, întâlniri ale producătorilor și pasionaților de bere artizanală și concursuri pentru amatori. În plus, vor avea loc sesiuni de degustări de bere – unde sunt detaliate procesul de fabricație, ingredientele și povestea fiecărei beri.
Totodată, compania își propune să furnizeze bere artizanală pentru evenimente private și corporate și să livreze produse la domiciliul clienților.
Investiția totală în deschiderea conceptului The Beer Institute se ridică la aproximativ 20.000 de euro și provine din surse proprii și finanțare bancară. În primul an de activitate, compania își propune să atingă o cifră de afaceri de 50.000 de euro