PepsiCo anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din Balcanii de Est.
Delia Corniciuc s-a alăturat echipei PepsiCo România la începutul anului și are o experiență de 10 ani în marketing național și internațional.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anterior venirii în echipa PepsiCo a ocupat mai multe poziții în cadrul companiilor Mars și Beiersdorf.
PepsiCo a generat peste 64 miliarde dolari venit net în 2018, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
În România, PepsiCo deține două unități de producție: una pentru băuturi răcoritoare (situată in Dragomirești, judetul Ilfov, inaugurată în 2009) și una pentru snacks-uri (în Popești-Leordeni, inaugurată în 1995).