Pep&Pepper, rețeaua de restaurante deținută de antreprenorul român Dan Isai, unul dintre fondatorii Salad Box, vrea să atingă 30 de restaurante până la finalul anului viitor atât prin investiții directe dar și în regim de franciză.
Extinderea este susținută de aportul propriu al investitorilor, alături de un credit de 1,2 milioane de euro de la Banca Transilvania.
În Capitală, brandul a mizat pe centrele comerciale premium, fiind prezent în AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Parklake Shopping Center și Promenada Mall. Acestora li se vor adăuga alte 11 unități proprii, în București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, iar restul vor fi deschise în regim de franciză, spune cofondatorul Pep&Pepper, Dan Isai.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Cele 4 restaurante din București, aflate în spații premium, sunt o bază solidă pe care să construim rețeaua noastră națională. Am pornit această afacere în capitală pentru că avem aici o piață exigentă, în care Pep & Pepper a surprins prin mâncare de calitate servită rapid unui public dinamic, aflat mereu în mișcare. Credem că foarte multe orașe medii au deja nevoie de o ofertă similară, care nu există însă pe piață, chiar și orașele care nu au deocamdată un mare centru comercial”, a declarat Dan Isai.
Meniul restaurantelor are la bază preparate din piept de pui, lăsat la marinat timp de 12 ore și pregătit de bucătari după o rețetă secretă ce conține 14 condimente, precum și carnea de vită. Pastele servite în restaurante sunt, de asemenea, o producție proprie.
Pe termen mediu, respectiv în următorii 5 ani, Pep & Pepper urmărește să ajungă la cel puțin 70 de unități deschise în România, dar și în țările învecinate.