Centrul comercial Mega Mall, deținut de New Europe Property Investments (NEPI), completează oferta de fashion și de restaurante prin inaugurarea, în această primăvară, a cinci noi branduri – Wojas, Lacoste/Gant, Diamond by Adesgo, KENRIZ, Pep&Pepper, și, în vară, a brandului TWO by trickSHOT.
Cele două restaurante și patru magazine sunt situate la parter, la nivelurile 1 și 2 din Mega Mall și împreună ocupă o suprafață totală de 2.825 metri pătrați.
”Investim constant în modernizarea centrului comercial, pentru a le oferi consumatorilor Mega Mall cea mai bună experiență de shopping și o varietate cât mai mare de magazine și de restaurante dintre care să poată alege brandurile și preparatele potrivite lor. Cele șase noi branduri care completează portofoliul Mega Mall consolidează poziția centrului nostru comercial prin profilul acestora și prin produsele oferite”, a declarat Adina Ciobanu, Asset Manager, New Europe Property Investments (NEPI).
CITEȘTE ȘI FOTO Primăria Sectorului 3 vrea să transforme jumătate din fosta Hala Malaxa în centru comercialMega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total 230.000 metri pătrați și găzduiește peste 200 de magazine.
Portofoliul NEPI din România mai cuprinde Promenada Mall, City Park Constanta, Shopping City Timișoara, Iris Titan Shopping Center Bucuresti, Brăila Mall, Shopping City Deva, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre Bucuresti, Pitesti Retail Park, Shopping City Targu Jiu, Severin Shopping Center, galerii comerciale și Aurora Shopping Mall Buzău, Floreasca Business Park, The Lake View, City Business Centre (Timișoara), The Office (Cluj) și proprietățile pe segmentul de logistică Râșnov Industrial Facility și Otopeni Warehouse.