Rewe România continuă extinderea rețelei Penny Market în România și deschide 14 magazine noi în luna decembrie și ajunge la o rețea de 200 de unități la nivel național.
Primele patru deschideri au avut loc deja în Baia Mare (Maramureș), Apahida (Cluj), Pucioasa (Dâmbovița) și Valea lui Mihai (Bihor).
În perioada 19-22 decembrie, Penny Market va deschide alte 4 magazine în București, Alba Iulia, Botoșani și Deva.
După Crăciun, retailerul urmează să deschidă alte 6 magazine în 6 județe din țară: Ineu – județul Arad, Săcele – județul Brașov, Hațeg – județul Hunedoara, Popești-Leordeni – județul Ilfov, Bolintin – județul Giurgiu, Oravița - județul Caraș Severin și va redeschide magazinul XXL Mega Discount din Brașov în format Penny Market.
CITEȘTE ȘI Rewe va transforma șase din cele 8 magazine XXL Mega Discount în Penny Market și va renunța la celelalte douăPe lângă magazinele Penny Market, Rewe România deține și opt magazine XXL Mega Discount. Acestea vor fi închise pe 31 decembrie, iar în 2017 șase dintre ele vor fi redeschise sub brandul Penny Market, iar la două, din Sibiu și Galați, grupul va renunța.
Compania a precizat anterior că nu va renunța la niciun angajat, toți având posibilitatea să se alăture echipei Penny Market.
Rewe România a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere a afacerilor dintre cele cinci piețe unde grupul german Rewe este prezent, de 13,8%, până la 2,65 miliarde de lei (597 de milioane de euro). Totodată, profitul net al companiei a avansat cu 13%, la 12,8 milioane de lei (2,9 milioane de euro).
Grupul german a deschis primul magazin pe piața locală în 2005.
La sfârșitul anului trecut, acționarii au decis ca activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, după vânzarea supermarketurilor Billa grupului Carrefour.
Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl.
Fondat în 1927 în Koln, Rewe este unul dintre cele mai importante grupuri de retail și turism din Germania, dar și din Europa. Cu aproximativ 330.000 de salariați în 12 țări europene, grupul are 15.000 magazine iar în 2014 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 51 de miliarde de euro.