Retailerul Penny, parte a grupului german Rewe, va deschide anul viitor 30-35 de magazine în România, parte a unui plan agresiv de extindere, până în 2029. Expansiunea rețelei necesită și investiții în logistică, astfel că depozitul din Bacău va fi extins și va construită încă o astfel de unitate, în apropierea Bucureștiului, proiectele urmând să fie pregătite în 2022.
După o investiție de 26 de milioane de euro, Penny a deschis în noiembrie un depozit – al patrulea al companiei – la Filiași, pentru aprovizionarea a 50 de magazine din regiune.
“Acest al 4-lea depozit este esențial pentru a putea continua expansiunea rețelei Penny, care ajunsese cu logistica la capacitate maximă”, afirmă Voicu Șucală, managerul de expansiune al Penny.
CITEȘTE ȘI 4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restauranteDe la începutul anului, rețeaua Penny a crescut cu 28 de magazine.
Compania a anunțat în primăvară un plan agresiv de expansiune, care vizează depășirea pragului de 600 de magazine la nivelul anului 2029. Deocamdată, rețeaua cuprinde peste 300 de magazine și patru depozite, la Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda și Filiași. Planurile Penny vizează extinderea depozitului din Bacău și construcția a două noi spații, lângă București, respectiv în Banat.
Penny a avut în acest an la dispoziție un buget de investiții de peste 100 de milioane de euro, pentru construcția sau modernizarea magazinelor și finalizarea depozitului din Filiași.
CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office suppliesCompania are acum peste 5.500 de angajați, iar pentru cele 30-35 de magazine programate penstru deschidere anul viitor vor fi angajate încă 500 de persoane.
România este piața cu cea mai mare creștere pentru grupul Rewe, timp de șapte ani consecutivi, iar vânzările vor continua să crească, estimează discounterul care a raportat anul trecut, la nivel național, afaceri de aproape 1 miliard de euro și o creștere, în lei, de 19%.
Grupul german Rewe, unul dintre cei mai mari retaileri din Europa, a avut anul trecut vânzări de 75,3 miliarde de euro.