Ana-Maria Pâslaru preia funcția de Managing Director al Unilever South Central Europe începând cu 1 martie 2021, după trei ani petrecuți în echipa de leadership a Unilever în regiunea Europei de Est, unde a coordonat businessul Unilever din Țările Baltice și a ocupat funcția de EE Category Lead Home Care.
Înainte să conducă echipa din Țările Baltice, Ana-Maria Pâslaru a ocupat funcția de Director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale de impact pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est.
Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing ale companiei.
Începând cu 1 martie, ea va conduce businessul Unilever South Central Europe, regiune care reunește echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova. Ana-Maria Pâslaru preia noua funcție de la James Simmons, care a ocupat această funcție în ultimii trei ani.
Unilever, unul dintre liderii globali pe piața bunurilor de larg consum, are operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a locuinței, prin Unilever South Central Europe și Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operațiunile de pe platforma industrială de la Ploiești.