Retailerul de jucării Noriel a extins magazinele din ansamblul multifuncțional Palas Iași și din centrul comercial Iulius Mall Cluj, transformându-le în megastore, pentru a face loc segmentului de fashion și produse și accesorii de puericultură.
În ansamblul Palas Iași, Noriel MegaStore s-a relocat într-un spațiu de aproximativ 450 mp, în timp ce spațiul din Iulius Mall Cluj ocupă o suprafață de 350 mp.
Pe lângă ansamblul Palas Iași și Iulius Mall Cluj, brandul Noriel este prezent în rețeaua grupului IULIUS și în Iulius Mall Timișoara.
Vânzările Noriel au crescut anul trecut cu 30%, la circa 30 milioane euro, 2015 fiind cel mai bun an istoric pentru companiei.
Anul trecut, Noriel a deschis șase magazine MegaStore (700 - 1.000 metri pătrați ), iar pentru acest an estimează un număr asemănător.
Până în 2020, retailerul vrea să-și dubleze numărul de magazine și să ajungă la 100 de unități, ceea ce ar putea duce la o triplare a cifrei de afaceri, spre valoarea de 90 milioane euro, potrivit datelor companiei.
Compania a fost fondată în 1995 de familia Constantinescu ca importator și distribuitor de jucării și de jocuri, iar în 1999, compania a creat “Toys and Games”, propria divizie de producție de jocuri de carton si puzzle-uri.
Anul acesta compania și-a schimbat proprietarii fiind preluată de Enterprise Investors, una dintre cele mai mari firme de private equity din Europa Centrală și de Est.
28 noiembrie - Profit Financial.forum