Nestle și Coca-Cola își încheie parteneriatul din domeniul ceaiului gata preparat. Ce se întâmplă cu marca Nestea

Nestle și Coca-Cola își încheie parteneriatul din domeniul ceaiului gata preparat. Ce se întâmplă cu marca Nestea
scris 3 mar 2017

Nestle și Coca-Cola își vor dizolva parteneriatul de peste 15 ani din domeniul ceaiului gata preparat la începutul anului viitor. Cei doi mari giganți comercializează împreună ceaiurile Nestea în peste 52 de țări din America, Asia și Europa, inclusiv în România.

Compania mixtă Beverage Partners Worldwide (BPW), care se ocupă din 2001 de brandul Nestea, își va înceta activitatea pe 1 ianuarie 2018. Grupul elvețian Nestle și Coca-Cola dețin câte 50% din acțiunile companiei.  

Urmărește-ne și pe Google News

“Piața ceaiurilor gata de băut a evoluat și Nestle crede că este un moment potrivit ca să producă Nestea independent”, se arată într-un comunicat Nestle.

Japonezii de la Asahi pot cumpăra brandurile de bere Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Stejar, Azuga, tranzacția a fost avizată de CE CITEȘTE ȘI Japonezii de la Asahi pot cumpăra brandurile de bere Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Stejar, Azuga, tranzacția a fost avizată de CE

Nestle va acorda Coca-Cola licență pentru producerea și distribuția ceaiurilor Nestea exclusiv pe piețele din Canada, România, Spania, Andorra, Portugalia, Ungaria și Bulgaria. În celelalte țări, marca va fi vândută de Nestle prin divizia Nestle Waters.

În ianuarie, grupul elvețian a anunțat că a modificat compoziția ceaiurilor Nestea comercializate în SUA, ca răspuns la “cerințele consumatorilor”. Noua gamă de băuturi are un conținut redus de fructoză, nu conține coloranți și arome artificiale și nici ingrediente modificate genetic.

Nestle nu a specificat dacă va urma aceeași strategie și în ceea ce privește ceaiurile Nestea vândute pe celelalte piețe. 

viewscnt
Afla mai multe despre
nestle
coca cola
nestea
parteneriat
dizolvare