Un nou brand pe piața materialelor de construcții. Arabesque inaugurează magazinul de retail MatHaus

Un nou brand pe piața materialelor de construcții. Arabesque inaugurează magazinul de retail MatHaus
scris 3 mar 2017

Arabesque va inaugura, săptămâna viitoare, la Iași, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienților persoane fizice. Investiția, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, creează peste 100 de noi locuri de muncă.

Magazinul are o suprafață de 9.000 metri pătrați în magazin și 14.000 de metri pătrați de platformă exterioară, cu o ofertă de circa 25.000 de produse.

“MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experiența de peste 20 de ani a companiei la dispoziția tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puși pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuințe sau de construcția și amenajarea de spații de locuit, depozitare, clădiri de birouri și unități de producție”, a declarat directorul de zonă al companiei, Radu Munteanu.

Urmărește-ne și pe Google News
TOP-ul celor mai bune și al celor mai proaste cartiere din țară. Care sunt cele mai sigure sau mai periculoase orașe din România CITEȘTE ȘI TOP-ul celor mai bune și al celor mai proaste cartiere din țară. Care sunt cele mai sigure sau mai periculoase orașe din România

Înființat în 1994, Arabesque este unul dintre principalii distribuitori de materiale de constructii și finisaje.

Arabesque deține centre comerciale în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Constanța, Iași, Craiova, Ploiești, Pitești, Galați, Piatra Neamț, Bacău, Focșani, Târgu Mureș, Oradea și Baia Mare.

Pe plan extern, Arabesque a deschis un prim centru în Chișinău, Republica Moldova, în  2005. A urmat Ucraina, unde are o rețea alcătuită din 20 de filiale în principalele orașe din Ucraina, care operează sub numele Budmax. În luna septembrie 2007, compania a inaugurat o filială la Sofia, în Bulgaria, iar la sfârșitul aceluiași an a deschis un centru și în Serbia.

viewscnt
Afla mai multe despre
mathaus
arabesque
brand
magazin