Marii producători de alimente scot din fabricație produsele cu vânzări nesatisfăcătoare, pentru a reduce costurile

Marii producători de alimente scot din fabricație produsele cu vânzări nesatisfăcătoare, pentru a reduce costurile
scris 26 feb 2023

Companiile majore de consum, inclusiv Kraft Heinz și Conagra Brands, sacrifică linii de produse pentru a combate costurile care cresc rapid și scăderea cererii consumatorilor, au spus directorii în această săptămână, transmite Reuters.

Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV

Multe companii au început să-și reducă ofertele în timpul pandemiei și reînnoiesc agresiv aceste eforturi, eliminând articolele mai puțin populare pentru a se concentra pe produse la care pot crește mai ușor prețurile, pe fondul inflației prelungite ale produselor alimentare, arată news.

Urmărește-ne și pe Google News

Directorii Nestle și Unilever au declarat că au înregistrat economii de miliarde după ce au renunțat la produsele cu vânzări slabe din portofoliile lor de produse.

Conagra a întrerupt recent fabricarea unei plăcinte cu cremă de prăjituri cu ciocolată Marie Callender, pentru a face loc pentru ceea ce compania alimentară din SUA speră să fie o plăcintă cu mere, fără zahăr adăugat, care se vinde mai rapid.

”Nimeni nu va avea o medie perfectă. Cheia este să ai mai mulți câștigători decât învinși”, a spus directorul general Sean Connolly, într-un interviu.

Eliminarea produselor mai puțin populare face parte dintr-un ”program de reducere a complexității” în curs de desfășurare la Kraft Heinz, au declarat directorii săi la Conferința Consumer Analyst Group din New York, săptămâna aceasta.

Recent, compania a scos din fabricație Heinz Real Mayonnaise.

Curtea de Conturi despre spitalele din subordinea Ministerului Sănătății: Peste jumătate dintre clădiri sunt mai vechi de 60 de ani. Trei sferturi din investiții, făcute în aparatură medicală. Fondurile, alocate netransparent și fără criterii CITEȘTE ȘI Curtea de Conturi despre spitalele din subordinea Ministerului Sănătății: Peste jumătate dintre clădiri sunt mai vechi de 60 de ani. Trei sferturi din investiții, făcute în aparatură medicală. Fondurile, alocate netransparent și fără criterii

Directorul general al Mondelez International, Dirk Van de Put, le-a declarat analiștilor de pe Wall Street, la conferință, că producătorul Oreo are reguli clare privind înlocuirea produselor vechi cu altele noi – ”unul înăuntru, unul afară”.

Martin Renaud, un director de marketing de top la Mondelez, a declarat pentru Reuters că producătorul de ciocolată are ”prea multe arome”.

”Uneori avem tendința de a lansa o mulțime de lucruri pentru că sunt interesante, dar trebuie să fim foarte riguroși”, a spus Renaud.

Pe măsură ce Mondelez adaugă produse cu puncte de preț diferite, adaugă complexitate, a mai spus el. ”Sunt un mare susținător al simplității”.

Companiile reduc ofertele de produse pentru a face loc pentru noi iterații ale celor mai populare articole, cum ar fi versiuni de dimensiuni mai mici pentru magazinele cu discount sau versiuni mai mari pentru lanțuri de depozite precum Costco, a declarat Justin Cook, lider în cercetarea produselor de larg consum la Deloitte.

Cumpărătorii cu bugete mai tensionate caută mai frecvent chilipiruri la ambele tipuri de comercianți cu amănuntul.

”Este mai scump să faci un produs cu volum mai mic. Dacă nu este un articol de înaltă performanță pe care oamenii trebuie să-l aibă absolut, companiile simt că este mai greu să crească prețul”, a spus Cook.

Nestle a spus că renunțare la produse a generat anul trecut economii de 1 miliard de franci elvețieni (1,06 miliarde de dolari), în timp ce Unilever a spus că practica a economisit 2 miliarde de dolari.

Comercianții cu amănuntul cer, de asemenea, produse noi, care se vând rapid, pentru a-și spori propriile vânzări slabe.

Produsele cel mai probabil să fie eliminate sunt cele cu o nișă sau o popularitate limitată.

Heinz Real Mayonnaise deține o cotă mică pe piața globală, potrivit firmei de cercetare Euromonitor.

Pentru unii consumatori, astfel de reduceri pot fi supărătoare.

Vinh Banh a spus într-un e-mail că a folosit de mult Heinz Real Mayonnaise pentru sandvișuri și ouă. A fost dezamăgit să descopere în această lună că Kraft a renunțat la produsul pe care îl lansase în 2018.

Banh, 34 de ani, din Garland, Texas, a spus că este în căutarea oricăror borcane rămase pe care le poate găsi.

Kellogg a renunțat la linia de shake-uri cu proteine Special K și Nestle la paninii Lean Cuisine Nestle, baconul congelat Sweet Earth Benevolent și Sweet hot dogii Earth Vegan, au confirmat purtătorii de cuvânt ai companiilor.

Walmart a declarat pentru Reuters că cere mai multe date de la furnizori pentru a justifica prețurile și face eforturi pentru modalități mai creative de a acoperi costurile și de a amortiza creșterea prețurilor pentru consumatori.

viewscnt
Afla mai multe despre
alimente
producatori
costuri