Retailerul spaniol de modă Mango a anunțat că se așteaptă la vânzări record în acest an și intenționează să deschidă 500 de noi magazine până în 2026, pe piețele sale cheie, cum ar fi Statele Unite, Canada, Franța, Italia, Marea Britanie și India, transmite Reuters.
Mango, rivalul local al proprietarului Zara - grupul spaniol Inditex - previzionează în 2023 o creștere a vânzărilor de cel puțin 12% față de 2022, la peste trei miliarde de euro, după ce marca spaniolă a intrat pentru prima dată în statele americane Texas, Georgia și California, arată Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Expansiunea, parte a planului strategic pe trei ani, urmează revenirii pe piața din SUA, după două încercări eșuate. Mango vrea să-și dubleze numărul de magazine în SUA la 40 până anul viitor.
Anul acesta, Mango a deschis 130 noi magazine și a modernizat alte 80, ajungând în total la 2.700 unități pe 115 piețe, inclusiv în România.
Mango a anunțat miercuri că vor fi adăugați patru membri independenți în Consiliul de Administrație, inclusiv Marc Puig, președintele companiei spaniole de cosmetice Puig, proprietarul unor mărci ca Paco Rabane, Carolina Herrera și Charlotte Tilbury.
Retailerul a fost înființat în Barcelona în urmă cu 40 de ani de Isak Andic, care este acum președinte fără funcție executivă. Din martie, Consiliul de Administrație va avea nouă membri, pentru întărirea guvernanței corporative, se arată într-un comunicat al companiei. De asemenea, directorul general Toni Ruiz va deveni acționar, după ce a cumpărat o participație de 5% în companie.
În 2019, Mango, prezent în România în franciză, a deschis un nou magazin în Palas Mall din Iași.
Franciza Mango în România este deținută de compania Solmar Trading, care mai deține și franciza pentru brandurile Desigual și Parfois.
CITEȘTE ȘI JYSK deschide un nou magazinNoul magazin din ansamblul Palas este primul din regiunea de nord-est și cel de-al nouălea din România.
Povestea Mango a început în anul 1984, în orașul Barcelona, Spania. Brandul este acum prezent în peste 90 de țări, cu mai mult de 1.300 de magazine.