Centrul comercial Liberty Center din București, deschis în 2008 de grupul irlandez Mivan și de familia Awdi cu 70 milioane euro, dar preluat de bănci pe fondul crizei financiare, înregistrează o creștere a traficului de 15% și o cifră de afaceri cu 13% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Liberty Center este un mall de proximitate, astfel că nivelul ridicat al ratei de conversie din vizitatori în consumatori este generat de persoanele care locuiesc în zonă și care vin aici atât pentru a face cumpărături, cât și pentru a petrece timpul liber. Ne aflăm în plin proces de extindere și modernizare, de aceea, pentru 2018, ne așteptăm la un grad de ocupare a spațiului închiriabil de până la 90% și la o creștere a traficului de până la 14.000 de persoane pe zi”, a spus Corina Stamate, Center Manager, JLL România.
În incinta centrului comercial operează din luna aprilie magazinul In Extenso by Auchan și trei noi chiriași din zona de food court: Leon Gourmet Bakery, Crazy Fire Wok și Grecopolis.
Centrul comercial, cu o suprafață de 25.300 metri pătrați, are circa 60 chiriași din domeniul fashion, food și entertainment. Mallul Liberty Center din București, deținut de băncile finanțatoare, este administrat de JLL, care se ocupă de serviciile de property și asset management.
Centrul comercial este situat în partea de sud a Bucureștiului, la intersecția a două bulevarde principale – Calea Rahova și Progresului, la circa 2 kilometri față de Piața Unirii.