Levi Strauss și-a redus previziunile anuale de profit, în condițiile în care costurile mai mari au afectat marjele producătorului de îmbrăcăminte, în timp ce acesta înregistrează o scădere a vânzărilor la canalele sale angro din America de Nord, transmite Reuters.
Veniturile nete ale Levi’s pentru trimestrul al doilea, care s-a încheiat pe 28 mai, au scăzut cu 9%, cea mai mare scădere trimestrială din primul trimestru din 2021, potrivit datelor Refinitiv.
Directorul general al companiei, Chip Bergh, a declarat săptămâna trecută, că Levi’s va reduce prețurile la aproximativ șase produse vândute pe canale angro, cum ar fi retailerii Macy's și Nordstrom, în încercarea de a crește vânzările în rândul cumpărătorilor ”sensibili la preț”, scrie News.ro.
Aceste articole vor include produse de bază din denim, cum ar fi blugii Levi's 502, care se pot vinde de-a lungul sezoanelor.
Consumatorii reduc cheltuielile pentru articole mai scumpe, inclusiv îmbrăcăminte, pe măsură ce costul vieții crește în SUA, iar reducerile de preț ar face ca tarifele companiei să fie mai comparabile cu articole similare de la concurenți, potrivit Bergh.
”Concurăm acum pentru alți dolari care sunt cheltuiți din portofelul consumatorului, iar acel consumator cu venituri moderate trebuie să facă niște alegeri dificile”, a spus el.
CITEȘTE ȘI Tranzacție - Ion Șoloman, proprietarul rețelei de magazine Best Market, a vândut cele 11 magazine pe care le deținea în județul Dâmbovița rețelei de retail Annabella din Vâlcea. Este la al doilea exit din retailul cu bunuri de larg consumLevi's se așteaptă acum ca profitul ajustat să fie între 1,10 și 1,20 dolari pe acțiune pentru 2023, în comparație cu estimarea anterioară de 1,30 dolari până la 1,40 dolari.
Se estimează că marja brută ajustată se va contracta cu aproximativ 0,90 de puncte procentuale față de 57,6% din anul precedent, comparativ cu scăderea de 0,50 de puncte procentuale anticipată anterior.
Venitul net raportat anual este de așteptat să crească cu 1,5% până la 2,5% față de anul precedent, a spus producătorul de îmbrăcăminte, reducându-și intervalul previzionat anterior de 1,5% până la 3%.