Lanțul de cafenele 5 to go a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro, față de 1,2 miloane de euro în 2016, iar pentru acest an estimează investiții între 650.000 și 800.000 de euro și atingerea pragului de 150 de unități, dintre care 100 unități 5 to go, iar restul 5 to go coffee spot, conceptul dedicat vânzării cafelei în zona de retail și de birouri.
Lanțul de cafenele a ajuns la 70 de unități.
În această lună va fi inaugurată o nouă cafenea în București, în zona Piața Unirii.
În medie, o cafenea 5 to go vinde 300 de produse zilnic, iar numărul de clienți a atins pragul de 15.000 în fiecare zi în București și în țară.
Cafenelele 5 to go au fost create de Radu Savopol și Lucian Bădilă în urma unui studiu de fezabilitate ce a indicat o lipsă de coffee shops "to go" în România.
Conceptul presupune ca toate produsele, atât băuturile pe bază de cafea cât și produsele de patiserie sau răcoritoarele, să aibă un preț unic, de 5 lei.