Retailerul Kaufland România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei (circa 2,2 miliarde euro) și menține poziția de lider pe piața de retail din România.
Spre comparație, lanțul concurent Carrefour a avut vânzări nete de 1,781 miliarde de euro în 2017, în urcare cu aproape 18,7% de la 1,501 miliarde de euro în anul anterior.
Kaufland a încheiat anul 2017 cu 117 magazine, rețeaua fiind extinsă în acest an cu încă 2 unități.
Numărul angajaților a crescut cu 7% în comparație cu media anului 2016, ajungând la 15.000 de persoane, compania fiind cel mai mare angajator privat din România.
Anul trecut, Kaufland România a anunțat creșterea salariului minim al lucrătorilor comerciali la suma de 2800 lei brut cu tichete de masă.
CITEȘTE ȘI INS: Managerii din România se așteaptă la o creștere a activității în construcții, comerțul cu amănuntul și serviciiPentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro și pregătește deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici.
Kaufland a intrat pe piața din România din 2005 și este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de retail Lidl, și se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări.