Jumbo urcă în România, dar avansul este frânat de probleme din aprovizionare. Planuri amânate

Jumbo urcă în România, dar avansul este frânat de probleme din aprovizionare. Planuri amânate
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 8 iul 2021

Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo și-a majorat vânzările din România cu peste o treime în primul semestru, subsidiara locală consemnând cel mai rapid avans în rândul companiilor din grup, în pofida unui climat internațional “incert și volatil”.

Cum a relatat Profit.ro recent, problemele legate de aprovizionare și creșterea prețurilor materiilor prime și de transport au determinat grupul să își amâne pentru anul viitor lansarea e-magazinului în România.

Urmărește-ne și pe Google News

Retailerul elen și-a menținut obiectivul privind extinderea rețelei locale de magazine fizice la 15 unități în acest an, estimând că noul hipermarket din Craiova, anunțat încă din 2019, va fi inaugurat până în luna octombrie.

Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program

Vânzările Jumbo în România au crescut cu aproximativ 35% în prima jumătate a anului raportat la perioada similară din 2020, mult peste creșterile din celelalte piețe-cheie: +4% în Grecia, +16% în Cipru și +18% în Bulgaria.

România rămâne piața cu cea mai rapidă creștere pentru Jumbo, însă avansul s-a redus considerabil raportat la perioada ianuarie-aprilie, când vânzările locale au crescut cu 74% în ritm anual.

În mai și iunie, subsidiara românescă a obținut vânzări în scădere cu 2% și, respectiv 4% comparativ cu lunile similare din 2020.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

La nivel de grup, Jumbo a raportat vânzări cu circa 12,6% mai mari la jumătatea anului.

“La sfârșitul primei jumătăți a noului exercițiu financiar, grupul Jumbo este puternic din punct de vedere financiar, cu o rată de creștere pozitivă a vânzărilor, dar într-un mediu incert și în continuă schimbare în ceea ce privește criza din sănătate, precum și circumstanțele economice și noile fapte ce stau la baza costurilor”, potrivit retailerului.

Jumbo a anunțat, anterior, că și-a revizuit planurile de investiții în România și Grecia din cauza creșterii costurilor cu materiile prime și transportul.

Jumbo deține 80 de magazine fizice, în Grecia (52), România (14), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online. Retailerul de jucării și decorațiuni este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.

viewscnt
Afla mai multe despre
jumbo romania
vanzari jumbo romania
magazine jumbo
jumbo craiova
magazin online jumbo