Rare Beauty, linie de cosmetice creată de actrița și cântăreața americană Selena Gomez, s-a extins la nivel global, inclusiv în România.
Produsele au fost lansate în magazinele Sephora din Franța, Spania, România, Germania, Italia, Polonia, Cehia, Suedia, Danemarca, Rusia, Elveția, Grecia, Portugalia, Turcia și Orientul Mijlociu.
“Sunt atât de încântată că @rarebeauty este acum disponibil la nivel global! Mi-am pus inima și sufletul în brandul meu și nu aș putea fi mai recunoscătoare că pot să-l împart cu întreaga lume. Am fost pe platourile de filmare astăzi pentru următoarea noastră campanie - trist că nu am putut merge în fiecare țară să sărbătoresc. Abia aștept să vă vizitez și să vă văd pe toți în curând!“, a scris Gomez pe contul de Instagram cu ocazia lansării internaționale.
CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din RomâniaGomez are peste 241 milioane de urmăritori pe Instagram.
Rare Beauty, brand lansat toamna trecută, este disponibil exclusiv prin magazinele Sephora și, online, pe site-ul companiei.
CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat cliențilorÎnființată în Franța, în 1970, rețeaua de magazine Sephora, a devenit din 1997 parte a Moet Hennessy Louis Vuitton Group (LVMH Group), cel mai mare grup de lux la nivel mondial.
Sephora operează peste 2.700 de magazine în 25 de țări.
CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în programÎn România, Sephora a deschis primul magazin în aprilie 2007, rețeaua locală având în prezent 36 de unități.