Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo, care a inaugurat recent cel de-al 13-lea său hipermarket din România, își pregătește intrarea într-un nou oraș pe piața locală.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania va deschide un nou hipermarket la Brașov până în luna octombrie, în cadrul unei strategii de expansiune accelerată, prin care vizează o rețea locală formată din circa 25 de magazine până în anul 2022.
Viitorul magazin din Brașov va fi amplasat în incinta Macro Mall, proprietate achiziționată anul trecut în schimbul a 4 milioane de euro.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Holdingul fraților Micula, cândva cel mai mare jucător din industria alimentară românească, câștigă prima luptă cu BCR. Deschiderea insolvenței, respinsă de instanțăJumbo a raportat o creștere cu peste 30% a vânzărilor în România în primele 10 luni din anul fiscal curent, început la 1 iulie 2018, perioadă în care a deschis 3 hipermarketuri pe piața locală, în Voluntari, Bacău și Brăila, ultimul fiind inaugurat în martie anul acesta, cu o lună mai devreme decât termanul avansat inițial.
Astfel, la finele lunii aprilie, rețeaua Jumbo din România cuprindea 13 hipermarketuri, dintre care 4 situate în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău și Brăila.
Pentru anul fiscal 2019/2020 (perioada 1 iulie 2019-30 iunie 2020), Jumbo estimează că va mai deschide cel puțin încă un hipermarket în România, pe lângă magazinul din Brașov.
La nivel internațional, Jumbo operează o rețea de 78 de hipermarketuri, din care 51 în Grecia, 13 în România, 9 în Bulgaria și 5 în Cipru, precum și un magazin online. Grupul mai este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo și Bosnia și Herțegovina.