Startup-ul spaniol Glovo, operatorul platformei omonime de livrări rapide la domiciliu, care a intrat în România primăvara trecută, a atras 150 milioane de euro (168 milioane dolari) printr-o rundă de finanțare condusă de fondul de venture capital Lakestar.
La runda de finanțare de tip Serie D au mai participat Drake QSR, proprietarul francizei Papa John’s Pizza în Spania, alături de fondurile de investiții Idinvest Partners și Korelya Capital.
Glovo, startup fondat la Barcelona în 2015 de Oscar Pierre și Sacha Michaud, va folosi fondurile atrase pentru a-și continua extinderea la nivel internațional, precum și în vederea creșterii echipei de ingineri IT la peste 300 de angajați în următoarele 18 luni, potrivit TechCrunch.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Aplicația Glovo de livrare rapidă, în maximum 1 oră, la domiciliu sau la birou, de produse alimentare și nealimentare, după modelul companiei americane Postmates, a intrat în România în aprilie anul trecut, după ce a atras o finanțare de 30 de milioane de euro de la mai multe fonduri de investiții și l-a recrutat pe Niall Wass, fost Senior Vice President al Uber, cel care a extins serviciile Uber în peste 50 de țări.
Câteva luni mai târziu, în iulie 2018, Glovo a atras încă 115 milioane de euro, de la Seaya Ventures, Cathay Innovation și Rakuten Capital.
Compania are peste 1.000 de angajați în 124 de orașe din 21 de țări, aplicația sa fiind folosită de peste 5,5 milioane de utilizatori.
Recent, Glovo și-a lansat serviciile în Timișoara, al treilea oraș din România în care și-a extins operațiunile, după București și Cluj-Napoca.
Startup-ul concurează pe piața locală cu platforme precum Uber Eats și Oliviera.