Retailerul suedez de mobilă Ikea pregătește angajări cu intenția de a avea o echipă de aproximativ 350 de persoane care să opereze cel de-al doilea magazin din România, situat pe bulevardul Theodor Pallady din București și care va fi inaugurat până la finalul acestui an.
Ikea lansează proceduri de angajare pe mai multe posturi, printre care vânzări, design interior/visual merchandising, relații clienți și servicii, casieri, mentenanță, logistică și depozitare, reaprovizionarea stocurilor, supravegherea zonei de joacă pentru copii și oportunități în serviciile aferente produselor alimentare în restaurantul clienților, magazinul cu delicatese suedeze, bistro și în restaurantul angajaților.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Căutăm diversitate în materie de vârstă, educație și experiență. Suntem foarte interesați de o distribuție uniformă a vârstei, axându-ne pe tineri cu potențial și grupa de vârstă 50+, și un echilibru de gen în funcțiile de conducere”, a declarat pentru Profit.ro Cas Lachaert, store manager Ikea Pallady, adăugând că vor exista atât posturi cu normă întreagă, cât și posturi cu frecvență redusă pentru angajați.
Angajații vor beneficia, printre altele, de un abonament medical la o clinică privată, asigurare de viață, mese de personal, subvenții lunare pentru cheltuieli limitate de transport, bonus de concediu anual și zile suplimentare de concediu, potrivit companiei.
Ikea oferă cursuri de training de 40 de ore și module specifice de instruire conform nevoilor departamentelor înainte de deschiderea magazinului.
„Vei avea un training introductiv în calitate de nou angajat, unde vei afla cum funcționează compania, care sunt regulile de siguranță și securitate, modul în care ne comportăm cu clienții și abordarea noastră față de mediu. De asemenea, vei avea un mentor - un coleg sau o colegă care să îți răspundă la toate întrebările, să îți arate departamentul și să te prezinte colegilor”, este mesajul de recrutare transmis de Lachaert, susținând că viitorii angajați vor parcurge mai multe sesiuni de training conform planului de instruire din momentul respectiv.
La sfârșitul anului trecut, Ikea a început construcția celui de-al doilea magazin din București în zona Pallady, unde, tot atunci, retailerul austriac de mobilă și decorațiuni Kika a deschis al doilea centru din capitală, iar la începutul acestui an, retailerul de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă JYSK a redeschis magazinul JYSK Pallady.
CITEȘTE ȘI FOTO Coca-Cola renunță la o tradiție de 125 de ani și intră pe piața băuturilor alcoolice„Competiția este un lucru bun pentru că ne ajută să devenim mai buni atât din punctul de vedere al ofertei de produse, cât și din perspectiva forței de muncă”, susține Lachaert.
Magazinul Ikea Pallady va fi inaugurat până la finalul acestui an și va avea o suprafață construibilă de aproximativ 37.000 metri pătrați, devenind astfel cel mai mare magazin Ikea din Europa de Sud-Est.
În România, grupul suedez a deschis în 2007 primul și singurul magazin în nordul Bucureștiului, în zona comercială Băneasa. Următoarele magazine Ikea vor fi deschise în Timișoara, Brașov și Cluj-Napoca, retailerul căutând la acest moment terenuri în zonă. Ikea estimează că aceste magazine ar putea fi deschise în 2020-2021.
În 2016, Ikea a realizat în România o cifră de afaceri de 556 milioane de lei (123,5 milioane de euro) și un profit de 28,1 milioane de lei (6,2 milioane de euro).