Retailerul de materiale de construcții și amenajări interioare Dedeman, deținut de frații Pavăl, renunță temporar la casca de protecție din logo-ul companiei, intrând într-o campanie de atenționare asupra importanței purtării unui echipament de protecție pe șantier, pe care îl înlocuiește cu un câine fără cască de protecție și accidentat, precum și cu același câine pe cale să fie lovit de o cărămidă.
Schimbarea va fi păstrată o lună.
Conform celui mai recent studiu Eurostat, cu date din 2014, România este pe primul loc în Europa în ceea ce privește accidentele de muncă mortale, 7 din 100.000 de muncitori români decedând la locul de muncă.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Compania imobiliară WdP, a uneia dintre cele mai bogate familii belgiene, cumpără un parc industrial din Ghimbav, deținut de compania italiană Flenco East Europe Fluid System, într-o tranzacție tip sale-and-lease backCompania Dedeman, fondată de frații Dragoș și Adrian Pavăl, este prezentă pe piață din 1992 și are, în prezent, o rețea de 48 de magazine, cu suprafețe cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați, peste 50.000 de produse în fiecare unitate și peste 10.000 de angajați.