Retailerul suedez H&M, brandul de fashion cu cele mai mari vânzări din România, a închiriat un spațiu de peste 1.900 de metri pătrați în centrul comercial Tomis Mall din Constanța, unde va deschide pe 1 decembrie al 52-lea magazin al rețelei, anunță DTZ Echinox, care a încheiat tranzacția.
Astfel, în spațiul din Tomis Mall, H&M va deschide al treilea magazin din Constanța.
”Tomis Mall este o destinație tradițională de shopping pentru Constanța, iar poziționarea în apropierea centrului istoric și a celor mai importante universități și licee din oraș, a reprezentat un factor determinant în alegerea proiectului de către H&M”, spune Bogdan Marcu, Partner Retail Department, DTZ Echinox.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Tomis Mall este primul centru comercial din Constanța, are o suprafață construită de aproximativ 38.000 de metri pătrați, iar printre chiriași se numără retaileri precum Mega Image, Sephora, McDonald’s, Jatomi Fitness, cât și un cinematograf Cityplex.
H&M a deschis primul magazin din România în martie 2011 în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, iar în prezent operează pe piața locală 51 de magazine.
De la începutul anului, H&M a deschis încă șapte magazine în București (Park Lake și Veranda), Craiova, Satu Mare, Focșani, Ploiești, Iași și Timișoara.
Retailerul a avut vânzări de 1,51 miliarde de coroane suedeze (161,7 milioane euro) pe piața locală în primele nouă luni ale anului fiscal (1 decembrie 2015 – 31 august 2016), în creștere cu 19% față de perioada similară a anului anterior.
Grupul Hennes&Mauritz (H&M), fondat în Suedia în 1947, deține în portofoliu șase branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories. În România este prezent cu H&M și COS.