Retailerul suedez de haine și accesorii H&M va lansa magazine online pentru cinci noi mărci în România, săptămâna viitoare, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Astfel, mărcile COS, Weekday, Monki, & Other Stories și ARKET vor fi disponibile pentru clienții din România începând cu 20 mai, fiecare cu propriul marketplace online.
Cei interesați se pot înscrie pe website-urile dedicate cu o zi înaintea lansării oficiale, urmând să beneficieze de o ofertă specială.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lansări online sunt programate, pe aceeași dată, și pentru Bulgaria, Cipru și Grecia, în timp ce clienții din Estonia, Letonia, Lituania, Luxemburg și Croația vor putea comanda produse sub aceste mărci începând cu 14 mai.
În prezent, H&M livrează îmbrăcăminte și accesorii sub cele cinci mărci în 19 țări, având și o rețea de peste 100 de magazine fizice.
Grupul suedez a raportat o scădere de 57% a vânzărilor în perioada 1 martie – 6 mai, după ce a fost nevoit să închidă aproximativ 80% dintre magazinele fizice în contextul pandemiei de coronavirus. Vânzările online au crescut cu 32% în aceeași perioadă.
Mai multe magazine au fost redeschise în anumite piețe începând cu finele lunii aprilie, însă H&M notează că vânzările au fost nesemnificative. La acest moment, un număr de 3.050 de magazine (60%) dintr-un total de 5.061 sunt în continuare închise.
“Pentru a compensa evoluția negativă a vânzărilor, o serie de măsuri rapide și viguroase sunt implementate pe segmentele achizițiilor, investițiilor, chiriilor, personalului și finanțării”, potrivit grupului.
H&M, cu aproape 180.000 de angajați la nivel global, a obținut vânzări de 232,76 miliarde de coroane suedeze (circa 22 miliarde euro) în anul fiscal 2019, în creștere cu 11% raportat la anul anterior. Grupul suedez este al doilea mare retailer de modă din lume, după proprietarul Zara, grupul spaniol Inditex.