Grupul Kellogg se va împărți în trei companii independente, pentru a se concentra pe producția profitabilă de snackuri

Grupul Kellogg se va împărți în trei companii independente, pentru a se concentra pe producția profitabilă de snackuri
scris 22 iun 2022

Grupul Kellogg se va împărți în trei companii independente, în cea mai recentă revizuire corporativă din SUA, menită să-și simplifice structura și să-și concentreze atenția pe afacerile cu snackuri, care este cea mai profitabilă activitate a sa, transmite Reuters.

Acțiunile companiei, care și-a început activitatea în 1894, când W.K Kellogg a creat Corn Flakes, care a devenit cunoscută în întreaga lume pentru cerealele sale pentru micul dejun, au crescut cu 4%, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News
Cel mai scăzut nivel al prețurilor din UE în 2021 s-a înregistrat în Polonia, România și Bulgaria CITEȘTE ȘI Cel mai scăzut nivel al prețurilor din UE în 2021 s-a înregistrat în Polonia, România și Bulgaria

Divizarea producătorului de Pringles și Pop-Tarts ar avea ca rezultat crearea unei afaceri globale de snackuri care ar include, de asemenea, mărcile internaționale de cereale și tăiței și divizia de mic dejun congelat din America de Nord. Aceste afaceri a generat vânzări nete de 11,4 miliarde de dolari în 2021, reprezentând 80% din veniturile sale totale.

Directorul general Steve Cahillane a declarat pentru Reuters că decizia de a împărți grupul a fost luată pentru a le face categorii strategice foarte concentrate.

"Divizia de cereale nu va trebui să concureze pentru resurse cu o afacere de snackuri cu o creștere mare. Frosted Flakes nu trebuie să concureze cu Pringles pentru resurse", a spus Cahillane într-o discuție la telefon cu analiștii.

Kellogg a spus că se va transforma în companii independente, prin separarea de grup a diviziei de cereale din America de Nord și a diviziei bazată pe plante, pentru care explorează, de asemenea, opțiuni, inclusiv o vânzare.

În ultimii ani, compania s-a concentrat pe portofoliul său global de snackuri, deoarece vânzările de cereale din SUA au scăzut, din ce în ce mai mulți americani începând că consume snackurie și să se bazeze pe lanțurile de fast-food pentru micul dejun.

Majoritatea companiilor de produse alimentare ambalate, chiar și cele fără o prezență uriașă anterioară în acest segment, cum ar fi Hershey și Mondelez International, își dublează afacerile prin achiziții de miliarde de dolari.

După separare, divizia de snackuri va avea mărci precum Pop-Tarts, Kellogg's Rice Krispies Treats și produse congelate pentru micul dejun, cum ar fi vafele Eggo. Va fi cea mai mare companie dintre cei trei și va fi condusă de actualul director Cahillane.

Afacerea cu cereale va include Kellogg's, Frosted Flakes și Froot Loops, în timp ce firma axată pe plante ar fi ancorată de marca sa MorningStar Farms.

Decizia Kellogg de a se diviza urmează anunțurilor similare ale unor conglomerate globale precum Johnson & Johnson și General Electric, din ultimul an, și subliniază cât de agile trebuie să fie companiile mari în lupta lor pentru cota de piață.

Companiile se divizează adesea în încercarea de a renunța la așa-numita reducere de conglomerat, unde evaluarea este mai mică decât ”suma părților”, dacă afacerile componente ar fi conduse separat.

viewscnt
Afla mai multe despre
kellogg
snackuri