Renault și Nissan se confruntă cu un proces în Franța din partea clienților care au avut probleme cu motoare fabricate între 2012 și 2016, transmite Reuters.
Christophe Leguevaques, avocat al platformei juridice MyLeo, implicată în proces, a declarat că companiile tocmai au fost notificate cu privire la procesul colectiv care reprezintă aproximativ 1.100 de persoane, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El a adăugat că clienții săi nu cer în prezent compensații financiare, dar ca prim pas au vrut să obțină dovezi pentru afirmația lor, că producătorii de mașini ar fi trebuit să efectueze o rechemare atunci când au descoperit o problemă cu motorul pe benzină de 1,2 litri folosit la 400.000 de vehicule în Europa, între 2012 și 2016.
Renault a spus anterior că motorul, fabricat în Spania și Marea Britanie, consumă prea mult ulei, dar a adăugat că acest lucru nu implică niciun risc de siguranță.
Nicio rechemare oficială nu a fost impusă de autoritățile de reglementare.
Producătorul auto a declarat marți că nu se va angaja într-o negociere colectivă, dar va examina de la caz la caz plata compensațiilor către clienți pentru această problemă.
”În primul rând, încurajăm clienții care cred că ar putea fi afectați de această problemă să contacteze reprezentanța locală Nissan, care va inspecta și diagnostica vehiculul în mod corespunzător și va oferi suportul necesar”, a adăugat Nissan într-un comunicat.