Grupul de firme Diana din Râmnicu Vâlcea a programat investiții de 35 de milioane de lei, pentru extinderea rețelei de retail și producția și procesarea de carne. Diana deține 65 de magazine în zona de sud a României și vrea să deschidă încă 5 până la sfârșitul anului, planul pentru următorii ani fiind atingerea pragului de 100 de unități.
Fondurile vor proveni din surse proprii și finanțare europeană.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“În zona de retail, invesțiile vor fi direcționate către extinderea rețelei, dar și pentru continuarea procesul de remodelare a unor magazine deja existente. Pe linia de producție și procesare a cărnii, investițiile vizează atât achiziții, cât și adaptarea la noi standarde a unor clădiri, utilaje și terenuri”, a declarat pentru Profit.ro Adina Crăciunescu, director de marketing și acționar Diana.
Grupul a deschis în acest an 3 magazine și a ajuns astfel la o rețea de 65 de unități, în șase județe: Vâlcea, Gorj, Argeș, Olt, Dolj și Dâmbovița. Planurile pentru 2021 vizează extinderea la 70 de unități, iar pe termen mediu și lung la 100 de magazine, după o dezvoltare concentrică, în zonele în care grupul este deja prezent.
În ceea ce privește cealaltă linie de business, Diana a finalizat o investitie de peste 8 milioane de euro pentru extinderea și modernizarea abatorului și fabricii de mezeluri.
“Anul acesta ne propunem să ne focusăm pe eficientizarea gamei de produse și a canalelor de vânzare, pe continuarea digitalizării și pe calificarea personalului”, mai spune Crăciunescu.
CITEȘTE ȘI Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S NetCifra de afaceri cumulată – magazine, abator și fabrică de mezeluri – a fost anul trecut de 550,6 milioane de lei (113,8 milioane euro), iar pentru primul semestru al anului în curs business-ul a ajuns la 243 milioane lei.
Diana, o afacere de familie lansată în urmă cu 30 de ani, reprezintă una dintre cele mai extinse rețele de retail cu capital românesc.