Grupul Diana vine puternic din urmă cu propriile magazine: Vom extinde rețeaua la 70 de magazine în acest an; am programat investiții de 35 milioane lei în retail și producție. Ținta - 100 de unități

Grupul Diana vine puternic din urmă cu propriile magazine: Vom extinde rețeaua la 70 de magazine în acest an; am programat investiții de 35 milioane lei în retail și producție. Ținta - 100 de unități
scris 4 aug 2021

Grupul de firme Diana din Râmnicu Vâlcea a programat investiții de 35 de milioane de lei, pentru extinderea rețelei de retail și producția și procesarea de carne. Diana deține 65 de magazine în zona de sud a României și vrea să deschidă încă 5 până la sfârșitul anului, planul pentru următorii ani fiind atingerea pragului de 100 de unități.

Fondurile vor proveni din surse proprii și finanțare europeană.

Urmărește-ne și pe Google News
Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

“În zona de retail, invesțiile vor fi direcționate către extinderea rețelei, dar și pentru continuarea procesul de remodelare a unor magazine deja existente. Pe linia de producție și procesare a cărnii, investițiile vizează atât achiziții, cât și adaptarea la noi standarde a unor clădiri, utilaje și terenuri”, a declarat pentru Profit.ro Adina Crăciunescu, director de marketing și acționar Diana.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Grupul a deschis în acest an 3 magazine și a ajuns astfel la o rețea de 65 de unități, în șase județe: Vâlcea, Gorj, Argeș, Olt, Dolj și Dâmbovița. Planurile pentru 2021 vizează extinderea la 70 de unități, iar pe termen mediu și lung la 100 de magazine, după o dezvoltare concentrică, în zonele în care grupul este deja prezent.

În ceea ce privește cealaltă linie de business, Diana a finalizat o investitie de peste 8 milioane de euro pentru extinderea și modernizarea abatorului și fabricii de mezeluri.

“Anul acesta ne propunem să ne focusăm pe eficientizarea gamei de produse și a canalelor de vânzare, pe continuarea digitalizării și pe calificarea personalului”, mai spune Crăciunescu.

Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S Net CITEȘTE ȘI Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S Net

Cifra de afaceri cumulată – magazine, abator și fabrică de mezeluri – a fost anul trecut de 550,6 milioane de lei (113,8 milioane euro), iar pentru primul semestru al anului în curs business-ul a ajuns la 243 milioane lei.

Diana, o afacere de familie lansată în urmă cu 30 de ani, reprezintă una dintre cele mai extinse rețele de retail cu capital românesc.

viewscnt
Afla mai multe despre
diana
magazine
investiții