Grupul Calzedonia, unul dintre cei mai puternici retaileri de modă din lume, va aduce, în ansamblul mixt Palas Iași, brandurile Calzedonia, Intimissimi și Intimissimi UOMO, ca parte a planului său de extindere în țara noastră și a strategiei companiei IULIUS de a implementa concepte de shopping cu prezență unică în regiune. Grupul italian se va alătura portofoliului de branduri de la Palas în cursul acestui an.
Ansamblul mixt Palas Iași își consolidează poziția de destinație dominantă de shopping în regiune, oferind concepte noi de magazine ale unor branduri internaționale puternice și cu prezență unică în nord-estul țării. Printre noutățile din acest an se numără magazinele grupului italian Calzedonia, care va deschide aici trei locații: Calzedonia, Intimissimi și Intimissimi Uomo.
,,Palas Mall, parte a ansamblului mixt Palas Iași, este cel mai competitiv mall din afara Capitalei, performanță dovedită de rezultatele înregistrate, de traficul de peste 20 de milioane de vizite anual, dar și de dorința marilor branduri de a fi prezente aici, cu cele mai noi și moderne concepte de magazine. Grupul italian Calzedonia este unul dintre liderii în domeniu la nivel internațional, apreciat de milioane de clienți din întreaga lume, și suntem entuziasmați că brandurile și produsele sale de succes vor ajunge și în această regiune”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brandul Calzedonia, înființat în 1986, la Verona, este unul dintre cei mai apreciați retaileri din industria modei, cu 2.149 de magazine, în 55 de țări. Calzedonia oferă produse în pas cu moda pentru femei, bărbați și copii, care se integrează cu ușurință în outfiturile de zi cu zi. Gama variată include dresuri, șosete, colanți, costume de baie, precum și accesorii pentru plajă sau exterior.
Intimissimi se adresează femeilor și adolescentelor, fiind un brand renumit pentru lenjerie intimă, care oferă și o varietate de alte categorii precum: pijamale, corsete și accesorii. Confort, delicatețe, stil și senzualitate: fiecare piesă Intimissimi este concepută manual, cu un design artizanal italian și detalii precum dantelă macramată, broderii sau accesorii prețioase atașate. În România, brandul este prezent din 2013 și deține opt magazine, în București, Constanța, Craiova, Timișoara și Brașov. În lume, sunt 1.645 de magazine, în peste 50 de țări.
Adresat exclusiv bărbaților, începând cu anii adolescenței până la orice vârstă, Intimissimi UOMO se diferențiază prin calitatea materialelor, majoritatea fiind din fibre naturale, și prin diversitatea modelelor disponibile. Brandul este specializat în lenjerie intimă și șosete, însă clienții vor găsi în magazin și o gamă extinsă de pijamale, articole pentru exterior și pantaloni scurți de plajă. Articolele bărbătești erau prezente în brandul principal încă din 1996, însă în anul 2014 se inaugurează primul magazin Intimissimi UOMO. În prezent, în România sunt deschide cinci locații, iar în lume, 344.
În rețeaua companiei IULIUS, grupul italian este prezent în ansamblul mixt Iulius Town Timișoara, cu brandurile Calzedonia, Intimissimi și Intimissimi UOMO.