Reputația berii în România a crescut cu peste 6 procente, din 2018 în 2020. Potrivit studiului Reputation RepTrak® Pulse realizat în 29 de state europene, dintre toate categoriile de băuturi alcoolice analizate, berea și industria berii se bucură de cea mai bună reputație în România și în Polonia.
Deși berea continuă să aibă mai mulți adepți din rândul bărbaților, din ce în ce mai multe femei încep să aprecieze această băutură, indică studiul, în care se afirmă că "pasiunea femeilor pentru bere crește".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La nivel european, România se situează în Top 3 în ceea ce privește reputația de care se bucură berea printre femei.
România se situează în top trei între țările europene și atunci când vine vorba despre cultura moderației în consumul de bere.
CITEȘTE ȘI VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istoricăReputația producatorilor de bere din Romania a crescut cu aproape 8 puncte în 2020 față de 2018, obținând rezultate foarte bune la indicatorii privind performanța, contribuțiile economice pozitive și crearea de locuri de muncă.
CITEȘTE ȘI Succesul Wörwag Pharma: de la farmacie la companie farmaceutică internaționalăPeste 70% dintre românii respondenți, care cunoșteau inițiativele producătorilor de bere ca răspuns la criza Covid-19, le-au considerat potrivite, deoarece au încurajat consumatorii să fie solidari cu sectorul ospitalității.
CITEȘTE ȘI Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?Berarii Europei au derulat un studiu care măsoară percepțiile despre bere și producătorii de bere în 29 de state europene. Reputation RepTrak® Pulse este un studiu cu reprezentativitate națională, realizat online, pe 520 de respondenți în cazul României. La nivel european, cercetarea se desfășoară la fiecare 2 ani, începând cu 2016. Datele celui mai recent val au fost colectate în octombrie 2020, într-un moment în care se aplicau noi restricții în toată Europa.