EXCLUSIV FOTO Lanțul de magazine TEDi, unul dintre cele mai mari din Germania, care vinde la 1 euro, intră în România. Rețeaua - lansată de grupul Tengelmann, care a facilitat și intrarea Lidl pe piața locală

EXCLUSIV FOTO Lanțul de magazine TEDi, unul dintre cele mai mari din Germania, care vinde la 1 euro, intră în România. Rețeaua - lansată de grupul Tengelmann, care a facilitat și intrarea Lidl pe piața locală
scris 24 feb 2021

Lanțul de magazine TEDi, unul dintre cele mai mari din Germania, branduit anterior T € Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, intră în România, relevă date Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Rețeaua a fost lansată în 2004 de grupul Tengelmann, unul dintre cele mai mari din comerțul global, care a facilitat și intrarea Lidl în România, vânzându-i, în 2010, cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Recent, Tengelmann a adus în România și brandul Kik. Astfel, la începutul anului 2018, Profit.ro a anunțat în premieră intrarea în România a retailerului german Kik Textilien, aflat printre primii zece cei mai mari furnizori pentru sectorul de retail din Germania, cu circa 3.400 de magazine în Europa, dintre care 2.600 de unități în Germania. Între timp, Kik s-a extins în România cu mai multe unități.

Alături de discounterul Kik din domeniul textilelor, Tengelmann mai are în portofoliu brandul babymarkt și magazinele OBI DIY. OBI a intrat în România în 2008, dar a închis afacerea în aprilie 2015.

Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online? CITEȘTE ȘI Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?

Lanțul TEDi, care intră acum în România, a fost lansat de grupul Tengelmann cu ideea de a vinde numeroase produse cu 1 euro. Compania a fost fondată ca o ramură a filialei textile Tengelmann KiK și vinde articole de uz casnic, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice și jucării, precum și produse farmaceutice și cosmetice.

EXCLUSIV FOTO Lanțul de magazine TEDi, unul dintre cele mai mari din Germania, care vinde la 1 euro, intră în România. Rețeaua - lansată de grupul Tengelmann, care a facilitat și intrarea Lidl pe piața locală

În decembrie 2017, TEDi a preluat 63 de magazine din Germania ale lanțului olandez de retail Xenos.

În decembrie 2020, Tengelmann și-a vândut acțiunile la TEDi într-o operațiune complexă cu grupul H.H, cele două afaceri germane de familie hotărând astfel să se despartă și să acționeze individual după 25 de ani de colaborare. În cadrul acestei tranzacții, Tengelmann va achiziționa acțiunile deținute în prezent de grupul HH la discounterul KiK, iar grupul HH va achiziționa cota de 30% a grupului Tengelmann la TEDi. Tranzacția va fi finalizată la 30 aprilie 2021.

VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istorică CITEȘTE ȘI VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istorică

La acest moment, rețeaua germană TEDi, cu sediul social la Viena (Austria), are peste 2.400 de magazine și aproximativ 20.000 de angajați în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia. În ultimii trei ani, retailerul a derulat o strategie agresivă de extindere în regiune, intrând, pe rând, în Croația, Polonia și, anul trecut, în Cehia

 

viewscnt
Afla mai multe despre
tedi
magazine
germania
lidl
tengelmann