Retailerul brazilian de cosmetice Natura & Co analizează o eventuală vânzare a The Body Shop, la câteva luni după ce a semnat vânzarea brandului Aesop către L’Oreal. În România, The Body Shop redeschide vineri magazinul din AFI Cotroceni, care a trecut printr-un proces de transformare.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
Board-ul Natura a autorizat managementul companiei să exploreze alternative strategice pentru The Body Shop, inclusiv o potențială vânzare.
Grupul brazilian, care deține și brandul Avon, a cumpărat The Body Shop de la L’Oreal în 2017, în schimbul sumei de 880 milioane de lire sterline.
CITEȘTE ȘI Inovalabel: Am bugetat afaceri de 13,5 milioane euro, în creștere cu 7%; cererea din piață scade ușor, materiile prime rămân scumpeThe Body Shop a fost fondată de antreprenoarea britanică Anita Roddick în 1976. Primul magazin The Body Shop s-a deschis în Brighton, pe coasta de est a Angliei, în prezent rețeaua cuprinzând peste 3.000 de magazine în 65 de țări.
Magazinele Body Shop din România, operate în regim de franciză, sunt închise de la începutul verii, compania anunțând atunci că pregătește un nou concept pe piața locală - “un workshop unde toți clienții se vor bucura de o experiență unică de cumpărături”.
CITEȘTE ȘI FOTO Fabrici de pâine închise de ANPCPrimul magazin sub noul concept va fi redeschis pe 1 septembrie în mall-ul AFI Cotroceni, urmat de magazinul online, potrivit informațiilor de pe pagina de Facebook a companiei.