Unico S, cel mai mare retailer online de țesături și materiale textile din România, mizează pe un avans al business-ului de 40% și caută spațiu pentru un show-room

Unico S, cel mai mare retailer online de țesături și materiale textile din România, mizează pe un avans al business-ului de 40% și caută spațiu pentru un show-room
scris 21 aug 2023

Firma Unico S, cel mai mare retailer online de țesături și materiale textile din România, a înregistrat în primul semestru o creștere a business-ului de 40%, avans estimat și pentru întregul an 2023. Unico S vrea să deschidă un nou show-room în Timișoara, mult mai mare față de cel actual, proiect pentru care a bugetat 600.000 de euro.

“După perioada de pandemie, când vânzările nostre au crescut mult, atât urmare a comenzilor de materiale pentru producția de măști textile cât și din partea populației, au urmat doi ani de consolidare. În 2023 am crescut numărul de produse pe site, am reluat colaborări mai vechi cu clienți B2B și am văzut și pe partea de retail o cerere mai mare, deci este vorba despre o creștere organică dar și parțial din majorări de prețuri. Am investit în publicitate în ultimii ani și asta se vede în rezultate”, explică pentru Profit.ro Marius Stoichiță, acționar Unico S.

Urmărește-ne și pe Google News

Estimările pentru anul în curs indică o cifră de afaceri de 5 milioane de lei și un profit net de 1 milion de lei.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
FOTO Cum explică proprietarul unei cafenele că a cerut 2 euro să taie în două sandvișul unui client CITEȘTE ȘI FOTO Cum explică proprietarul unei cafenele că a cerut 2 euro să taie în două sandvișul unui client

Business-ul familiei Stoichiță a fost înființat la Hunedoara, în 1992, când firma a început să vândă angro țesă­turi im­portate, iar între timp s-a extins în online și B2C, astfel că în prezent comercializează circa 2.000 de articole prin intermediul mai multor site-uri, în principal în România, dar și în Ungaria.

Unico S își desfășoară activitatea la Timișoara, unde are din 2018 un show-room de 200 mp, o suprafață prea mică pentru expunerea tuturor produselor din portofoliu.  

“Căutăm activ un spațiu pentru un show-room de 4-500 mp, pe care fie să îl cumpărăm fie să îl închiriem, și avem la dispoziție din surse proprii un buget de 600.000 de euro”, spune Stoichiță.

Produsele provin de la circa 100 de furnizori, din China (în special țesături sintetice), Turcia (bumbac), Pakistan și alte țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
țesături show-room