Fondatorul Alibaba, Jack Ma, a renunțat la reducerea participației la gigantul chinez de comerț electronic din cauza scăderii prețului acțiunilor acestuia, transmite CNBC.
Ma nu a vândut nici măcar o acțiune, le-a spus angajaților Jane Jiang, directorul de personal al Alibaba, într-o notă internă văzută de CNBC.
Acțiunile Alibaba se tranzacționează în prezent sub valoarea reală a companiei, a spus Jiang, invocând acest lucru drept motiv pentru care Ma nu și-a redus participația, scrie News.ro.
Documentele depuse de Alibaba la autoritățile de reglementare săptămâna trecută au dezvăluit că Ma intenționează să vândă 10 milioane de acțiuni, la o valoare de aproximativ 870 de milioane de dolari.
Aceste planuri au fost dezvăluite într-un document depus la autoritățile de reglementare pe 16 noiembrie, ziua în care Alibaba și-a publicat veniturile din trimestrul septembrie.
Ca parte a raportului său financiar, Alibaba a spus că nu va mai continua cu o separare de grup a afacerii sale de cloud computing, lucru pe care investitorii îl monitorizează îndeaproape.
Acest lucru a făcut ca acțiunile să scadă cu aproximativ 9%.
Cu toate acestea, planurile de vânzare a acțiunilor au fost făcute în august și, întâmplător, au fost făcute publice pe 16 noiembrie, a spus Jiang.
CITEȘTE ȘI Ungaria vinde 35% din participația sa în VIGÎn august, acțiunile Alibaba listate în SUA se tranzacționau până la 101 de dolari pe unitate. Miercuri, au închis la 78,94 dolari pe unitate. Asta ar însemna că dacă Ma ar vinde 10 milioane de acțiuni, ar avea în jur de 789,4 milioane de dolari, mult mai puțin decât cei 870 de milioane de dolari pe care îi dorea.
Jiang a adăugat că planul lui Ma de a-și vinde participația la un preț de vânzare mai mare arată încrederea lui în afacere.
Alibaba nu a fost disponibil imediat pentru comentarii. Ma și imperiul său au fost vizați de Beijing ca parte a unei represiuni mai ample asupra sectorului tehnologic al Chinei.
Fondatorul Alibaba și-a dedicat timpul predării și cercetării în domenii precum știința agricolă.
Alibaba a trecut printr-o schimbare istorică anul acesta, în care a împărțit compania în șase grupuri de afaceri și și-a schimbat CEO-ul.