Flanco, printre cei mai mari retaileri locali de produse IT&C, electronice și electrocasnice, controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, își continuă strategia de extindere în mall-uri începută la finalul anului trecut, prin lansarea unui magazin într-un nou centru comercial din țară, AFI Ploiești.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, Altex, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie. Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
Este cel de-al treilea magazin Flanco din Ploiești, investiție de 2,5 milioane lei, și totodată cel mai mare magazin al rețelei.
“Am decis să relocăm un magazin cu rezultate foarte bune – Flanco AFI Ploiești – într-un spațiu cu o suprafață mai mare și să îl transformăm în cel mai mare magazin al rețelei”, spune Ionut Cîrstea, Retail Manager Flanco Retail. “Această schimbare se înscrie în strategia noastră de extindere în centrele comerciale cu trafic intens, în condiții de profitabilitate, dar urmărim, totodată, și o integrare perfectă online-offline, atât de necesară în condițiile actuale.”
Flanco a raportat vânzări pentru 2020 în valoare de 1,08 miliarde lei, în scădere cu 10,8% comparativ cu anul precedent, pe fondul închiderii în lock-down a peste 70 de magazine.
Flanco are peste 1.500 de angajați și deține o rețea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 111 orașe ale României.