Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei de Black Friday, campanie ce s-a desfășurat între 27 octombrie și 19 noiembrie, cu 30% mai mult față de anul precedent. 
 
 Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferințelor clienților aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unități vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) și smartphone-urile (peste 30.000).
 
  Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.
 
 “Tendința ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menținut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% față de anul trecut”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
 
 Flanco Retail este unul dintre cei mai importanți retaileri de produse IT&C, electronice și electrocasnice din România. Principalii săi competitori sunt Altex, pe partea de retail, și eMAG, Cel.ro și Elefant.ro, la vânzări online.
Flanco Retail a încheiat anul 2016 cu vânzări de 917 milioane de lei.

















 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
															 																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
										
																											 
					 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			