Flanco a înregistrat vânzări de 200 milioane de lei de Black Friday

Flanco a înregistrat vânzări de 200 milioane de lei de Black Friday
scris 23 nov 2017

Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei de Black Friday, campanie ce s-a desfășurat între 27 octombrie și 19 noiembrie, cu 30% mai mult față de anul precedent. 

Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferințelor clienților aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unități vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) și smartphone-urile (peste 30.000).

Ikea începe construcția magazinului de pe bulevardul Pallady, cel mai mare magazin al retailerului suedez din Europa de Sud-Est CITEȘTE ȘI Ikea începe construcția magazinului de pe bulevardul Pallady, cel mai mare magazin al retailerului suedez din Europa de Sud-Est
Urmărește-ne și pe Google News

Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.

“Tendința ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menținut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% față de anul trecut”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

Flanco Retail este unul dintre cei mai importanți retaileri de produse IT&C, electronice și electrocasnice din România. Principalii săi competitori sunt Altex, pe partea de retail, și eMAG, Cel.ro și Elefant.ro, la vânzări online.

Flanco Retail a încheiat anul 2016 cu vânzări de 917 milioane de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
flanco
black friday