Producătorul român de cosmetice Farmec va continua în acest an extinderea rețelei de magazine proprii cu 15 unități noi și va ajunge la 26 de magazine. De asemenea, compania intenționează să încheie noi colaborări în vederea deschiderii de noi magazine în străinătate.
“Succesul de care s-a bucurat Farmec anul trecut ne-a oferit toată încrederea necesară pentru a elabora o strategie de dezvoltare ambițioasă și viabilă și pentru 2017. Am deschis anul trecut 8 magazine noi, printre care se numără și primele magazine Gerovital din țară, iar fiecare inaugurare a fost întâmpinată cu entuziasm de iubitorii brandurilor noastre. Anul acesta, vom ajunge și mai aproape de români și vom deschide 15 magazine proprii în toată țara, atât în comerțul tradițional, cât și în marile centre comerciale”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.
De asemenea, până la finalul anului, Farmec va definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand către potențialii colaboratori, continuând și încheierea de parteneriate peste hotare.
”Toate aceste demersuri estimăm că se vor concretiza și printr-o creștere a cifrei de afaceri cu peste 15%”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.
Strategia de dezvoltare a companiei include și lansarea de noi game și produse, precum și modernizarea gamei Farmec.
Totodată, producătorul clujean va investi în cursuri de dezvoltare pentru angajații care activează în sectorul vânzărilor și va eficientiza întregul lanț operațional din cadrul acestui departament.
Anul trecut, Farmec a înregistrat o medie lunară de 14.000 de clienți, în peste 22.500 de locații de vânzare.
În prezent, compania deține 11 magazine proprii la nivel național: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în București și câte un magazin în Sibiu, Timișoara, Brașov, Constanța, Arad și Târgu Mureș. În străinătate, compania a deschis în colaborare cu partenerii locali 8 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța, Grecia și Emiratele Arabe Unite.
Farmec Cluj-Napoca a avut în 2015 vânzări de 172,5 milioane de lei (38,8 milioane euro) în creștere cu aproape 14% față de cele 152,1 milioane de lei (34,1 milioane de euro) înregistrate în anul precedent. Compania estima un avans de peste 10% în 2016.